HDR: High Dynamic Range
https://www.fotokringbeeldhoek.nl/wp-content/themes/osmosis/images/empty/thumbnail.jpg 150 150 Archief Archief https://secure.gravatar.com/avatar/?s=96&d=identicon&r=gVandaag heb ik eens een HDR opname gemaakt. Dit hebben we vorige week ook op de fotovakschool ook gedaan echter daar moest de opname zo natuurlijk mogelijk blijven. Op een of andere manier vind ik dat een HDR opname lekkere krachtige van kleur mag zijn en dat er veel contrast in mag zitten!
Graag even jullie mening over deze foto!
Alvast bedankt! Michiel
Graag even jullie mening over deze foto!
Alvast bedankt! Michiel
