Gemeentehuis
https://www.fotokringbeeldhoek.nl/wp-content/themes/osmosis/images/empty/thumbnail.jpg 150 150 Archief Archief https://secure.gravatar.com/avatar/?s=96&d=identicon&r=g


Vanmorgen zijn Piet, Ton en Ad op bezoek geweest in het gemeentehuis van Someren. Na een prettige ontvangst konden we vrij onze gang gaan. We hebben het gehele gebouw doorkruist en naar ieders tevredenheid kunnen knippen. Ook diverse werkzame ambtenaren waren bereid om te poseren. Een geslaagde ochtend !! Ad
