IJsverkoopster in Tjechië
https://www.fotokringbeeldhoek.nl/wp-content/themes/osmosis/images/empty/thumbnail.jpg 150 150 Archief Archief https://secure.gravatar.com/avatar/?s=96&d=identicon&r=g
Eerlijk is eerlijk Ad, jouw foto is meer in evenwicht. De verkoopster zit er ook wat meer relaxt en professioneel bij. Het contact is ook beter. Die van mij interesseert het niet zo veel. Zal daar niet veel medewerking van hebben gekregen, als ik het gevraagd had. Ze heeft zoiets van… daar heb je er weer zo een.
