Fotokring Beeldhoek

foto: Petra Renders

150 150 Archief

Ik denk wel dat Peter een punt heeft. Jaargetijde is wat minder, weinig zon, dus ook minder licht. Nog maar niet gesproken van kou. Ben vandaag nog in Someren geweest. maar alles is toch wel somber en grauw. Ook details fotograferen valt niet mee. Ik zie nogal wat registratie/documentatie (en daar maak ik mezelf ook schuldig aan) en als er meer creativiteit en originaliteit om de hoek komt kijken is de link naar de gemeente Someren vaak zoek. Peter Stevens zei het zaterdag al: “zet de gemeente maar even uit je hoofd” Maar ja dan kan je ook in Asten details gaan fotograferen. Ik vind het een dilema: Someren herkenbaar of niet (in ieder geval minder herkenbaar.)
In ieder geval iedereen veel creativiteit en originaliteit toegewenst
Hans Wasmus

FK Beeldhoek lijkt mij leuk, ik wil meer weten...

Druk op de onderstaande knop en laat uw gegevens achter. Fotokring Beeldhoek neemt dan contact met u op om e.e.a. af te stemmen. De kring telt nu 36 leden. U wordt van harte uitgenodigd om te kijken of fotokring Beeldhoek iets voor u is. Bezoek ons vrijblijvend tijdens een fotokring activiteit.