Ronde van Vlaanderen
https://www.fotokringbeeldhoek.nl/wp-content/themes/osmosis/images/empty/thumbnail.jpg 150 150 Archief Archief https://secure.gravatar.com/avatar/?s=96&d=identicon&r=gTerwijl Nederland geniet van het mooie weer was het in België het hele weekend erg mistig. Tenminste waar wij zijn geweest. In Torhout: mist, in Kortrijk en omgeving: mist. Ook vanmorgen was het nog erg mistig getuige de foto’s. Vandaag kwam de Ronde van Vlaanderen door Torhout. Dat wil je als fotograaf dan toch nog wel even meemaken. Laag standpunt en vrij hoge iso waarde om de sluitertijd kort te houden.
Tjonge, wat is dat snel voorbij…..
Meer over dit weekend op mijn eigen blog.
