shoot met Lisa
https://www.fotokringbeeldhoek.nl/wp-content/themes/osmosis/images/empty/thumbnail.jpg 150 150 Archief Archief https://secure.gravatar.com/avatar/?s=96&d=identicon&r=gHallo fotovrienden,
Ik heb mijn flitsset weer eens gebruikt en zie hier het resultaat,
de kleuren zijn wat aangedikt om een beetje een pop art effect te krijgen en mijn model kijkt bewust niet in de lens om zo iets van haar eigenwijze karakter weer te geven….
Ps; Heeft iemand ervaring met het bouwen van een soft box?
Groeten RMN
Ik heb mijn flitsset weer eens gebruikt en zie hier het resultaat,
de kleuren zijn wat aangedikt om een beetje een pop art effect te krijgen en mijn model kijkt bewust niet in de lens om zo iets van haar eigenwijze karakter weer te geven….
Ps; Heeft iemand ervaring met het bouwen van een soft box?
Groeten RMN

